-Nattis Värld- -

Hemma igen efter en underbar fredag

Nu e jag hemma efter en underbar dag me Jorge igår..<3 Vi hade d verkligen jättemysigt igår..hihi :D.. gjorde i stort sätt typ helkroppsmassage på honom igårkväll.. Han jobbar så mkt så han behövde pysslas om o skämmas bort lite tyckte jag (A).. Jaaag veet jag e heelt underbaaar ;) (6) haha..

Idag va d bara o gå upp hos honom o dra mej ner till jobbet.. Igår hade jag gjort värsta tabben o fått panik när jag nt hitta mina jobbarkläder..så fick ta ett par gamla byxor o d blev då utan skärp o hitta skjorta men ingen namnskyld o ingen keps.. :S helt förvirrad blev jag o sprang o lite o d va ba en kvart kvar te bussen skulle gå.. snacka om stress:P Sprang till Heléne ba: Har du tvättat mina jobbarkläder? : Neeej??..
Jag fick nöja mej me d jag hitta o tänkte d kanske går o fixa på nåt sätt på jobbet iaf.. så idag när jag kom dit vad upptäcker jag??

Jag ser upphängda byxor som e misstänksamt likt mina..huuuum tänker jag.. d måååste va mina :D haha o skärpet va på o allt :D SKITBRA JUH!! Sen funderade jag på vart min keps o min andra skjorta o namnskylt kan va nånstans.. d visade sej att de oxå fanns dääär :D hahah .. panik i onödan när d visar sej att allt va kvarglömt på jobbet:D

Efter jobbet hämta pappa mej o vi slängde skräp o handla :D.. Så nu sitter jag här o skriver:P Idag blir d till o städa o tvätta o fixa :D Mitt rum ser helt katastrofalt ut såå (A) eheee.. måste fiiixa :).. Sen ska jag nog när jag duschat o skämt bort mej lite så måste jag plugga lite.. :) D blir en riktigt bra helg d här tror jag :)

Neeh nu blir d till o börja..ha d så bra sötnosar:D PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0