-Nattis Värld- -

Hallååee elleeer..

Blev inget bloggande igår för mitt internet fucka totalt :S..

Dagen igår va endå inget spec o blogga om haha :D JAJAaaa.. Dagen idag börja me en jävligt god försovning haha... :D jag skulle vakna 06:45 o jag vakna 08:28.. :s eeh.. jaah nt speciellt bra för min framtid men d va jävligt skönt faktiskt jag har nt sovit så gött på länge:D

Sen va d lite kul i skolan me tjejerna sen trf Jorgisen :D.. Vi åkte te gekås för jag va tvungen o köpa ny väska(total sabbat den andra)...Efter d drog vi oss te ONOFF för o köpa ett nyt PS3 till Jorge.. Då fick han me TEKKEN 6 oxååe:D

Sen såååååå..typ... käka kycklingrulle på Sibylla(A)..hihihi...





Väska,strumpor,shampoo,balsam o hårinpackning.. Bra för färgat hår:) eftersom jag färgar så mkt o d blivit så torrt så kan man säga att d verkligen behövs:P




T-shirt jag köpte.. Tyckte den va coool :)



Jorges nya PS3 o alla hans spel.... de högarna har man la bidragit lite till hihi



Kolla va söt han e min lilla skrutt..

Just d jaa..
Skulle ba säga en sak till
XIOMARA E BÄST
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0