-Nattis Värld- -

Fan va kass jag e haha

Haha jag e så kass på o blogga ibland..

Hos mamma blir d alltid mkt bloggande typ för att jag har mkt tid.. men när jag väl kmr hem blir d blogg-torka typ.. Ska bli bättre:P

Dagen idag har typ sett ut som såhär, vakna först te när Jorge skulle te jobbet.. Men somna om sen o stängde av larmet o vakna sen exakt 15:23.. oooppsii :P nt så bra direkt.. Så jag fixa grejer fort o sen åkte jag te stan.. köpte en typ klänning lr tunika kanske man ska kalla d på Gina plus ett par riktigt nice trosor:D.. kanske kan ta kort lr nåt senare...lr nååt... hehehe :D..

Sen jag kmit hem har d vart ett jävla kollande av oth :P.. asååå seriöst One tree hill e fan bääääääääääst:D
pappa o heléne har hållt på o rensa på en massa grejer o fick fram mina kära Harry Potter böcker igen haha :D fett niice..jag som e sån typ boknörd så funderar på o läsa alla de böckerna igen :O hahha :D Pappa tog oxå fram en Bibel o Psalmbok som han fick när han konfermerade sej :D ... assåå jag blev verkligen jätteglad:D Jag menar d e en Bibel o d plus att de e va han fått o d står hans namn o sånt :D:D wieee.. nåt o verkligen minnas hela livet:D o pappa e så jävla söt:D så fort han hitta nåt han trodde jag kanske skulle gilla lr vilja ha så kom han upp te mitt rum me en liten knack på dörren:D sööötast:D

Eftersom jag har sovit så extremt mkt idag så kan jag nt sova nu :S hahha ..så ska fortsätta på o kollap på min älskade serie:D..

sååå...typ..godmorgon kära folket..nu ska jag sluta blogga men ska försöka fortsätta mer:P
Jallaaa byyeee


Kommentarer
Postat av: IQraa

OTH är så mäktigt ... i love that show !



måste älska nathan's utseende !

2010-01-05 @ 03:35:17
URL: http://iqraabdullahi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0