-Nattis Värld- -

Evelyn<3

Igår åkte jag, Elena, Veronica o hennes killes bror för o hämta sötan på flygplatsen :D WIeee!!! så jävla glad man va när vi äntligen såg henna kma :D:D:D så sööt!.. alla va vi nära på o lipa.. men höll d inne :P.. E så jävla fucking i helvetes glad att hon äntligen kmit hem :D WIIEEE!!...

D blev rätt så sent så jag sov hos Jorge, va me honom hela dagen igår o nästan hela idag me.. e hemma nu o fixar o tvättar haha.. har fan inga kläder d e helt sjuukt så mkt tvätt d blir ibland :S hahaha ..Vi har så ont om plats så ska ställa in en tvättställning i mitt rum o ba hänga kläder som e mitt typ hahah .. har så jävla mkt jag måste tvätta såå :P YEeeaah,..

Ajaa.. Får se hur d blir idag..har tänkt dra mej hem till min älskade Emelie o va me henne o familjen, Jennifer e ju oxå här nu så man får ju passa påå.. Saknar dom hela högen!! Vi har d alltid så kul o mysigt:D.. looove that familiy..

Nu ska jag torka mitt hår o kanske lägga lite smink..ska nt ta så mkt eftersom d endå e kväll men tkr d e så trist o gå o se ut som en tråkig nyvaken zombie me morgonrock hahah :D

Pussokram allihopa jag kanske skriver mer om en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0