-Nattis Värld- -

Yeeii :)

Sååå nu var man redo för o dra sej te skolan :) jippiii.. Efter en rätt så stressig morgon faktiskt :S.. hehe.. d blir en kort dag i skolan..slutar 11:20.. sen öppnar gymmet kl 13:00 idag..o då ska d tränas:D E as glad faktikst.. d känns så jävla bra när man har tränat:D..

Hur ser dagen ut för er?:)
Nåt jag märkt e att så fort jag länkar på facebook kmr här in många läsare:) Ni får lära er sidan utanttil o gå in n'är jag nt länkar oxå haha :D:D natalienorden.blogg.se..d va la nt så svårt:)

nu måste jag gåååå :P kmr missa bussen :P Hej sålängee. uppdaterar mer senare idag:)
Pussokram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men när du länkar vet man att du har skrivit nytt ;) haha

2010-02-02 @ 18:40:01
URL: http://porrchenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0