-Nattis Värld- -

Va jag e duktig

Sitter o skriver på ett cv o har typ gjort d ett tag:P.. tkr jag e duktig faann.. har kmit rätt långt men just nu står d still i huvet..känns som om jag har fått lite brist på fantasi här men tkr endå d jag skrivit blivit jättebra :) Har fått bra respons för d iaf :)

Ajaa.. sitter o käkar piroger nu..gottiis hehe .. :) får va som mer återstår av kvällen/natten.. decka typ inatt o sov typ as länge så känner mej helt pigg o utvilad.. jag e helt seg o grejer men e pigg.. haha fan knäpp jag e:S

Bjuder på 2 klipp här från JDCs dansuppvisning på lbs..jag kunde tyvärr nt gå så fick nöja mej me o kolla på de här :)



Tkr de va jätteduktiga faktiskt :) D e ju endå första gången de uppträder... jag hade fan nt vågat :P bra jobbat tjejer
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0