-Nattis Värld- -

Uppdatering om igår o idag :)

Igår va d kalas hos Simon för o fira hans 18årsdag som e idag:D
Grattis kussen!! :D <3<3<3

Idag börja dagen me o vakna jämte Jorge vilket e en underbar känsla :D hihi..
Sen när Jorge kört mej o Xio te skolan så hände la en rätt så rolig o klantig sak hahah .. Vi går i hotell o restaurang korridoren så hon kan hämta sina grejer.. o va gör jag ??
Jag ba halkar typ o ba typ flyger rakt fram o landar på magen..böckerna flög åt helvete.. xio vänder sej plötsligt om o ser mej ligga där.. o vi båda asgarvar åt händelsen ett jävla bra tag .. haha så jävla klantigt av mej ba "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH"

Sen på spanska lektionen så stack d typ ut en flis ur bordet som jag fastna i me mina strumpbyxor så självklart så gick de sönder.. som tur va så hade jag ett par xtra så jag gick o bytte om innan vi skulle te aulan för o lyssna på polisen om David Birgerssons försvinnande..
Tlr han ska kma hem nu fan... hela händelsen har stt vbg i skräck..alla e skit oroliga o trots intensivt letande har han ffr nt hittats sen natten till fredag.. Väldigt läskigt asså de äckligt att sånt händer endå.. Men tänker att vbg e den lilla staden som alla känner alla o ingenting händer men aah :S:S.. Hoppas verkligen te Gud att han kmr hem igen så alla kan känna sej säkra o hans familj o vänner kan må bra igen..
Hittas han så kmr han ju verkligen veta hur älskad o omtyckt han va..
Jag känner nt honom men ..
Detta påverkar endå alla :(..
Ni som nt vet va jag pratar om kan ju besöka
www.hn.se alltså hallandsnyheter..

Har försökt i ett tag nu o lägga upp bilder ifrån kalaset men mitt internet cpar så ini helvete så d blir tyvärr inget:P ni får nöja er me ett långt textinlägg hehe . . . .
PussoKram allihopa..d här blir nog d sista inlägget för idag om nt mitt internet skärper sej.. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0