-Nattis Värld- -

Svar till frågorna:)

Jag tänkte att jag skulle ha en frågeställning så ni nya som trillat in här kanske kunde lära känna mej bättre:) Här har ni iaf svaren på frågorna o tack så mkt för allt :D


1. Tycker du jag är cool? ha ha tycker du jag är underbar=)

Haha jaa gymman du e den coolaste o du e hur underbar som helst:D loove u giirl<3

2. Varför blogga?

Jaah duu? varför blogga??..hm.. Jag har alltid tänkt typ fan va töntigt o blogga.. När en nära vän te mej, Nella, skaffa blogg o jag börja stalka den o sedan gästblogga så blev jag sugen på att skaffa en egen :D lite så för skojs skull:D Nu kan jag nt stå emot att nt skriva:D.. tkr d e skitkul verkligen :D

3. Hmm vad är din lyckligaste minne?:D

Oj, den va svår.. hmm.. kan nog nt säga va som e mitt lyckligaste minne för de finns så mkt i mitt liv som gör mej lycklig, Jorge,vänner o familj e allt för mej o de betyder så himla mkt o gör så mkt för att tillvaron ska bli nåt extra:D

4. Hur har din helg varit?

Min helg har varit jättebra:) Hur va din?

5. E du 100 % lycklig ?

Jag e hur lycklig som helst:D Självklart finns d ju saker som gör en lessen men aah..jag mår jättebra nu :D

6. Va är ditt galnaste minne ?

Mitt galnaste minne måste va när Jennielie föddes här hemma .. som jag berättat om innan.. D e en sån sak man verkligen nt kan liksom kontrollera man ba gör saker o sen så ba fattar man knappt va d e som händer..o jag menar att jag vart me när min syster fötts tkr jag e ganska galet lr va tkr ni :)

7. Visst e jag den bästa wariiaah =)

haha eftersom att om d nt vore för dej så borde d nt funnits nåt wariiaah :P haha.då måste ju du va den bästa..du e ju typ nr 1 me d så ;)

8. ålder ?

Jag e 18 men fyller 19 den 24e feb

9. allergisk mot ngt?

Förutom gräs o pollen på sommaren så finns d inget mer jag vet om :)

10. syskon?

Haha.. *hosthost* jag har 7 yngre syskon:) alla på pappas sida

11. vart bor du?

Jag bor hos pappa me min stora familj i Veddige som ligger utanför varberg

12. har du djur?

Hos mamma, jaa.. :) En hund..

13. linje/klass?

Jag går samhällsprogrammet med inriktning språk.. :) gick 1 år på hotell o restaurang oxå :P

14. Bästa filmen?

Jag har så himla många favorit filmer men måste la endå säga twilight serien av filmer.. vet alla nt kmit ut men vet jag kmr va lika galen i alla :D hahah

15. Vad saknar du mest i ditt liv? =)

Assååå jaah hmm.. mer pengar?? hahaha ..jag kan nt riktigt säga så mkt på den punkten för jag har så himla mkt som gör mej så himla lycklig..men klart mer pengar skulle göra livet lite roligare :D hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0