-Nattis Värld- -

skoolaa

Igår hade jag en jättemysig kväll me Jorge:) Han jobba hela dagen ju så vi sågs nt förrän på kvällen då han överraska mej med att gå på bio :D
Jag, Jorge, Elena o Carlos gick o såg på The Wolfman!!:P




Jag tkr den va bra faktikst.. Den hade skit bra handling o va spännande o jag hoppade till flera gånger:P.. o handlingen överraskade mej lite ibland lr så d va nt riktigt saker man förvänta sej.. Däremot kunde de jobbat mer på att göra varulvarna bättre..de såg ut ltie som att de gjort de på 40talet typ hahaha :P.. Men deffinitivt sevärd:D

Nu sitter jag i skolan o har engelska lektion den slutar snart:P.. Spanska provet imorse gick rent o hållet åt helvete..!!.. sabbat hela min dag hahah..e på sjukt dåligt humör:S
Neeh jag hör av mej sen sötisar:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0