-Nattis Värld- -

skit kul dag igår

Skolan va trist o såå men sen efteråt gick jag hem te Katrin o hon o jag o Inti spela kort i flera timmar hahaha vi hade skitkul faktiskt!! :D:D:D:D

Nu sitter jag på engelskan igen i skolan o ba softar..orkar nt plugga hahah :P.. så trött på skiten.. får la se hur d blir.. har för tillfället lite typ spel på livet så just nu e jag på fett dåligt humör .. ska försöka o nt dampa hela dagen..tror fan min kära vecka e påväg för mina humörsvängningar e ett helvete..

Idag tror jag d blir en "jorge dag" heheh.. blir nog hela dagen me honom så sen hem o ba fixa grejer..  fan va tråkigt blogginlägg..ba skriver massa shiit ..hhahah..

här kmr en låt jag typ torskat för ett par dagar nu



Jag e skit tråkig idag så d blev ett tråkigt inlägg..sorry duuudes :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0