-Nattis Värld- -

Seriöst vilka dåliga lärare d finns!!

Satt nyss o hjälpte min bror me engelska läxan, en text de skulle skriva..o seriöst deras lärare e ju helt sjuk i huvet hon har ju för fan ingen aning om nånting o hon kan fan seriöst nt engelska!! Jag ska ju bli lärare i engelska så jag vet endå va jag snackar om.. den jävla kärringen kmr ge min bror dåligt betyg pga hennes inkompetens.. Jag har rättat så som jag vet att d ska va o hon kmr antagligen att säga nåt om d o jag kmr ringa o snacka me henne.. jag o min styvmamma bestämde nyss att nästa gång min bror har utvecklingssamtal så ska jag följa me för seriöst d här kan nt fortsätta!! blir så jävla sur assåå!!.. D e ju tydligen nt första gången hon gjort såhär.. plus att han ofta ber om hjälp o hon typ skiter i :S. aah neeh.. its on biitchh ;) hahah seriööst..om man ska va lärare ska man fan kunna d som man lär ut i oxå... man kan ju nt lära någon fel saker:S
Lr e d nån som tkr jag har fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0