-Nattis Värld- -

Plugg, skorpor o te

Sitter här vid datan, har tatt ner den te köket för jag känner saker o ting blir lättare gjort då.. annars lägger jag mej ba o degar i sängen.. :P..

Ska plugga lite spanska nu tänkte jag..ska ha prov på måndag o d e skiiit mkt o plugga på..jag vill ju ha mvg såh.. plugga lite italienska innan me:) va jag e duktig..
D va skola idag sen hämta mitt fina pass..riktigt snygg man blev på bilden *NOT* haha.. sen hem o jag har fixat me tvätt,städat, fixat mina blommor o pluggat:) Jag e så duuktig :D hihi..

Nu ska jag återgå te pluggandet o grejer sen ska jag kanske spela lite (A)..the sims 3 låter riktigt niice aså :D

Pussokram på er..kanske nåt mer bloggande lite senare;)<3

Kommentarer
Postat av: Madde

hehe okej. Åh vad gott med te det kanske man skulle göra i ordning en kopp! Blev jättesugen nu.. Sticker nog ut i köket :p Kram /M

2010-02-11 @ 21:31:11
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0