-Nattis Värld- -

Jag e så duktig :)

Idag hare vart typ tvättdag för mej haha ..vart hemma hela dagen me familjen o sånt :).. myys.. haha .. så nu sitter jag här vid datan o typ kollar på one tree hill :)..
D sjuka e att Heléne kom o väckte mej 14:55 o ba KLOCKAN E FEM I TRE SKARU SOVA HELA DAGEN LR!!.. jag ba vaaaaahh....
fan nt fatta att jag sovit så jävla länge hahha :D.. sjukt.. (A)..
Så jag fick nt gjort så mkt idag som jag hade hoppats på men aah.. jag fick iaf tvättat massa o städat lite i rummet:)..

Imon blir d iaf roligare dag..ska på kvällen te Jorge(A) ..wiiee!!:D..

Får se va som återstår av natten hahah..kan tänka mej att d blir mkt OTH iaf:P..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0