-Nattis Värld- -

I love it!!

Efter att jag vaknat o haft en mysig morgon me Jorge så drog jag ner te stan me Iqra :P.. först tog vi en fika på blå dörren..de typ en vana nu haha..sen så gick vi o kolla lite på stan.. :)Jag kände att jag verkligen behövde en ny mascara o en vässare te min kajal (min har total försvunnit) Så vi gick te gallerian i den sminkaffären där o köpte båda två faktiskt den nya VibraLash Mascara.. as bra va den faktiskt!!:D Tack till alla som gav mej rådet o köpa den hehe :) .. Sen på gina så köpte jag ett svart basic linne för mitt andra har total försvunnit oxå..likaså mina svarta leggins men jag hitta inga bra leggins idag så fick va utan..sen köpte jag oxå en tröja som jag asååååå fan va jag älskar den....


Kommentarer
Postat av: IQraa

RIKTIGT sexiig va den tröja på dig <3

2010-02-26 @ 00:29:52
URL: http://iqraabdullahi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0