-Nattis Värld- -

FAN VA JAG HATAR SPINDLAR!!!

Jag går ut te duschen för jag tänkte aah ta en dusch då (duschen ligger i groventrén med bastun drf säger jag gå ut te duschen) o så vänder jag mej om för o stänga o låsa..o  va ser jag?? världens äckligaste spindel som typ håller på o bygga ett bo på väggen!!!! :@ jävla äckel assååå..jag fattar nt vrf de ba kmr fram när jag ska duscha :S....fan de förtjänar nt sitt liv assååå.. kmr aldrig våga duscha däär... d kmr allitd fram en massa där... oooh!!.. fan i och för sej spelar d ingen roll vart nånstans jag e.. dom typ söker sej te mej lr nåt :S:S

Dagen idag har ba vart o gå upp o in te stan o ha en kort lektion sen hem igen..dagen blev nt direkt som jag tänkt mej idag men ah jag överlever väl.. :S.. har ba blivit en soft hemmadag idag me pizza hehe.. :P..

Får se va som återstår av kvällen.. :)..
Pussokram..
Håll utkik efter spindlar assåå måste jag la tillägga.. ni tror dom försvunnit för vintern?? neeeh nii dom finns där ni minst anar d!!!!!

Kommentarer
Postat av: IQraa

PAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA

2010-02-12 @ 23:58:48
URL: http://iqraabdullahi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0