-Nattis Värld- -

Dålig uppdatering av mej jag borde skämmas :P haha

Neej men herreguud :D

Aaah här kmr en liten uppdatering :P.. Har nt gjort så överdrivet mkt de senaste dagarna.. i tisdags fixa jag ett pass iaf.. fick imorse reda på att d redan e färdigt så måste gå o hämta d:D.. Nu slipper jag tänka på d iaf d e ba för mej o börja spara för alla mina resor hehe :D:D.. Körde ett snabbt men effektivt träningspass oxå:)
Igår va jag hela dagen me Jorge för d va hans lediga dag :) <3
Nu så e d skola för mej..gympan idag va inställt..feeett gött ;) så d va svenska o sen nu har vi haft geografi prov.. hmm jag undrar starkt hur d gick..jag mest gissa mej till en massa saker men jag hoppas d blir iaf OK.. jag nöjer mej me g- assåå.. ba måste få godkänt iaf i kursen :P..
Nu e d håltimma som gäller.. börjar spanskan om 2tim o 20 min..va ska man göra nu da... hmm :P..

Kmr iaf bli mer uppdatering idag för jag ska hem sen så då kmr jag ha lite mer tid :D hahaha..

ajaa puss på er sötisar:D.. Kul att så många nya har trillat in på bloggen :D

<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja visst är de fina :) Hur mår du idag?

2010-02-11 @ 12:47:12
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack så mycket. Jodå jag mår bra. Vad har du gjort idag?

2010-02-11 @ 16:27:27
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: IQraa

Sv; för ska se om det blir någon skillnad på min hy =)



taack sötnoooos<3

2010-02-11 @ 18:00:43
URL: http://iqraabdullahi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0