-Nattis Värld- -

Mysiiigt <3

Idag kändes d riiiktigt gött att få städat rummet asså. Återigen kan man känna sig hemma i sitt rum hihi. Efter att jag städat tog jag mig en tripp till affären o sen gick jag till Arif. Vi hade en jättemysig dag faktiskt. Åt jättegod mat o kollade på filmen Honey



De ju nt direkt första gången man har sett den. Men den e likabra varje gång! :D

Sen vare dags för mej o gå hem för o få gjort lite plugg, typiskt mej att sitta i sista minuten, men hittills har d gått bra. "uppsattsen" jag skulle skriva i filmkunskapen gick förvånatsvärt fort faktiskt. Och religionen har jag hälften kvar på. :) o har ba vart hemma i snart 1,5 tim. O har nt suttit o grovpluggat hela den tiden lr så, så d känns faktiskt bra endå.

Gillar att ha sånna dagar där plugget faktiskt går bra :)
Men jag har ju en hjälpreda oxå!



Me and my baby ;)


Hoppas redovisningen på religionen går bra imon. Nu e d dags för mej o bli klar, sen blire dusch o nana :) <3 PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0