-Nattis Värld- -

Måndag=Shopping

Idag var d jobb 11-15. Sen efter d va d ba för mej o ta mej till stan, blå dörren o där möta mina sötisar Nella, Bahar o Stacey. D blev mumsig fika där o sen drog vi oss till Gina tricot. Som jag har berättat innan så e d tradition för mej o shoppa där minst en gång varje månad.
D roliga me idag va att jag gick in, plocka på mej grejer. Jag köpte.. o aah..

D skulle ha blivit ett total pris på 1145. MEEN :D För mej.. så blev d 422,50 GOTTA LOVE SALE asså!!..,

Fick köpt mej en vit jättemysig kofta:)
En blå tröja me nåra knappar fram vid bysten
En vanlig svart tröja me knappar. Typ som en kofta då :)
O sen en till sån baseball tröja. Köpte en blå. Har sedan tidigare en rosa.
O sen ett jättesexigt festlinne :D svart va d. Me volanger på sidan o sån silvergrej på axeln. Riktigt nice faktiskt :D

Nu för tillfället så jaaa jag e ffr vaken o klockan e 03:10.. Kan ju säga att jag e RIKTIGT trött.. MEN jag förbereder mej för o åka till mamma. Tisdagen kmr se ut såhär:

05:55 går ett tåg härifrån Veddige in te stan.
Sen har jag två tåg o välja mellan att ta mej te gbg.. antingen 06:34 lr 07:04. Man får väl se hur d blir me förseningar o skit.
Sen när jag väl e i gbg blire en 4timmars lång tågresa te Enköping. Tåget avgår 08:02.
Sen när man väl e framme i Enköping får jag ta en buss ut till Fjärdhundra där de bor. De typ som Varberg-Veddige.......
Aahh en tröttsam dag minsann!! Kmr få sova ut en hel del på mina resor:P

Ser verkligen fram emot att åka bort ifrån den här staden. Snacka om att man behöver d. O d ska bli kul o få hitta på lite grejer!!:D Vet nt exakt allt som kmr hända. Men najs kmr d bli;) Jaag veeeeeeeet d :D

Nu ska jag packa klart d sista. Sen ta mej en dusch o äta frukost. Sen får man väl göra sej fin o gå te stationen. Nt kul o gå me värsta feta väskan direkt. Men va ska man göra :)

Ha d så bra på er sötnosar.. :)
Puss&Kram vi ses på stan


En trött, men glad Natalie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0