-Nattis Värld- -

Jullov, barnvakt

Idag blev d första dagen på jullovet när spanska lektionen väl hade slutat.

Innan idag skrev jag ett jättelångt inlägg, va händer? Jooo blogg.se cpar sej så ALLT försvinner

Men iaf, skolan var helt ok idag:) Först religionredovisning som gick helt OK. Sen vare lite julspel på engelskan. Min grupp vann så vi fick lite choklad :D Tack vare Bjarne asså!
Sen på spanskan va d fika o se klart på filmen "Volver". Jättemysig dag faktiskt.

Sen vare bara te o handla lite me Arif. Så skulle vi ta bussen hem te Veddige. Tro fan nt busschauffören ba kör förbi oss :S man ba watta fakk. Jag blev så jäääävla förbannad!!

Tillslut kom man hem iaf, sitter barnvakt. Ska snart natta de små.

Här kmr lite bilder på mej o busungarna. SKIT SVÅRT att ta bilder me alla tre samtidigt. Hålla de stilla samtidigt som man ska ha en hand på datan.. :)



O så ba vart ingen intresserad längre. O man ba va typ ensam kvar... Som ni kanske märkte på bilderna blev d svårare o svårare att få en bra bild. Hehe

heheh neehe:P
Nu ska jag la lägga de minsta. Men sen när föräldrarna kmr hem så drar jag mej hem te Arif gubben :D <3
PussoKram på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0