-Nattis Värld- -

Julaftonsbilder<3

Här kmr lite mysiga bilder ifrån julafton :D


Haha jag tjuvstartade lite me maten. Var såå hungrig :D


Min fina syster <3

Vi sitter o kollar på kalle anka :D


Jag o lillasyster <3


Tomten kom o hälsa på :D


Madde tar fram lillsyrran för o hämta sin julklapp :)


Jag o brushan :D Riktiga coolingar


De blev riktigt bra kompisar ;)


De minsta sitter hos tomten :D


Alla syskonen... De ju Sebbe då som e tomten :D
Så alla syskonen e samlade..
Vet nt va jag skulle gjort utan er. E så glad att jag har er, ni gör varje dag värd o kämpa för. Ni e så söta o fina allihopa :D Underbara människor som skänker ljus i mitt liv. Tack för att ni blev mina småsyskon :D <3 Älskar er allihopa jättejättemkt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0