-Nattis Värld- -

Great day<3

Fan va d va svårt o vakna imorse. Vakna en kvart innan bussen skulle gå. Jag stressa ihjäl mej för o kma i tid te svenskan, skulle hålla ett tal o sen ha en gruppredovisning. Vad händer??
Jag kmr te skolan o våran lärare e sjuk, så d blev typ praktiskt taget håltimma te italienskan börja, sen blev d o gå ner te min syrras praktik me Arif o Bahar. Stackarna fick sitta o vänta på mej.
Madde toppa håret o jämna till d lite:) Jättefint blev d. Fick d plattat o hela skiten :D Så jävla glad jag blev.
Tack så mkt syrran! Riktigt bra gjort!

Sen så fick jag o Bahar skynda upp te skolan för o ha filmkunskap
I filmen kollar vi på en helt ok film EGENTLIGEN. Den e skön o sova till iaf :D:D:D:D:D D va riktigt svårt för mej o hålla mej vaken

Sen åkte jag hem te min baby o han hade lagat jättegod mat te mej :) Nu sitter vi me lite kvällsfika o ska mysa te OTH <3
Sen blire o nana. Min lärare e sjuk ju så jag börjar 11:40 imon :D SOVMORGON PÅ RIKTIGT!!!!!!!!!!!!!!!
Imon blire stängning för mej så e nt hemma förrän efter 03:00. Hoppas jobbet gå bra:)

Puss på er...
Bjuder på lite biler på mej o ARif :)



Tagna för typ en sådääär... 5 min sen :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0