-Nattis Värld- -

Filosofi kan göra upp nåt nånstans där de e jävligt trångt!

Igår hade fick jag mej en jättetrevlig dag me Katrin, Inti o Emelie. D blev mys på stan, mat på Murrieta o sen myskväll.
Pluggade som fan igår. Pluggat 3 dagar i rad för flilosofi provet vi precis hade.
Såå, då tror man ju självklart att d ska gå bra. D känns som man har ganska bra koll på typ allt men va händer?? TOTAL BLACKOUT.. ba helt plötsligt minns jag nt ett jävla skit.
Aah provet gick käpp rätt åt hellskotta men mmmmmmmm förhoppningsvis får jag göra omprov..

Får se va som händer me dagen idag. Mår nt så bra ärligt talat asså pga all den här skiten o så mkt annat + att jag e förkyld o min hals e lite fucked up men nååja va ska man göra.
Man får väl tro på bättre tider??
NOOOT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0