-Nattis Värld- -

Enköping

Kom hit igår... Resan gick jättejättebra. Inga inställda tåg o inga förseningar. Jag antar att jag hade en riktig jävla tur. När jag väl kom te stationen i Enköping fick jag vänta på buss ett tag men de va lugnt. Sen mötte mamma mej så gick vi hem
Hittills har vi haft d jättemys. Jag va sviiin trött igår så jag decka as tidigt. Men d fick la gå :P Mamma kom o väckte mej sen imorse så handla vi lite o så.
Jag tog ut Miro på en promenix innan oxå :)

E skit sur på honom för vet ni va den jäveln har gjort? Han har tuggat sönder mina skor så nu har jag faen inga!!!!
Imon drar jag mej te Sthlm så vi får la se om jag hittar nåra där. Undertiden får jag ha ett par skor av mamma. Men seriöst. JAg ÄLSKADE Verkligen mina stövlar. Helt underbara me kilklack. O de va underbara att gå i. Fick nt alls ont av de o de va nt så värsta svåra o gå i me tanke på vädret heller..

Ohh så arg jag e.

E även arg på mkt annat. Men nt mkt man kan skriva här precis.. nååja... Jag får försöka lugna ner mej.... <3
Hoppas ni har d bra iaf :)
D kmr nog bli nåra härliga dagar här uppe endå :) <3 Om jag nt skriver nåt innan nyår så får jag väl passa på o hälsa er gott nytt år!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0