-Nattis Värld- -

What is happening to me?

Blev helt ärligt chockad. Chockad åt mej själv. Fattar nt ens hur tanken kunde slå mej. Jag som alltid hatar d. Som alltid gör en big deal av allting som har me d o göra hela tiden. Brukar alltid få flipp o ba NEJ jag kan nt. Skiter i den här jävla skiten nu..

Vad snackar jag om??

Skolan såklart..

Pratar lite me Nella på msn. Hon ska strax till landvetter o resa till Bosnien:

Nella , insomnia säger:
snart måste ja te landvetter
♥Natti♥-Gracias a ti säger:
ooo    va kuul gumman
vill oxå resa
längtar till trean
<3
Nella , insomnia säger:
ja med  
♥Natti♥-Gracias a ti säger:
GÖr du?

Jag kom på mej själv. Jag längtar till 3an. Jag längtar till skolan. Va fan har hänt me mej HAHA.
Tror jag mest ser fram emot mina resor o studenten o allt d. Liksom hela paketet. Roligare o mer intressanta kurser. Jaah ... Pluggandet o skiten som hör till kan slänga sej i väggen :) HAHA Hoppas jag slipper undan lätt i år.
Om 18 dagar börjar jag skolan. Läskigt. Kan nt fatta att sommaren ba har sprungit förbi..

Ska nt bli kul att behöva gå upp för o åka bussen så tidigt heller.. USCH..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0