-Nattis Värld- -

Victoria fråga mej..

Va som typ e meningen me livet.

Vad e meningen me livet? Enligt mej så e meningen att leva d! Att leva livet! Att ta vara på d du har i ditt liv. Att aldrig ta någon för givet för du vet aldrig när du kan förlora någon.
Livet måste uppskattas för man har blivit välsignad att få ett alldeles eget liv. En chans på jorden då du kan göra va du vill .
Då du har ditt eget liv kan du välja att leva d på ditt sätt. Du kan forma din framtid mer än vad du tror.

D gäller att satsa, satsa på d du vill. Gör ditt liv till ditt!!

Ta vara på allt i ditt liv o ta vara på alla i ditt liv

Finns mkt jag ångrar i mitt liv, bland annat att ta personer för givet. Önskar att jag aldrig hade gjort d. <3




Att nt ta vara på saker o personer i ditt liv kan leda till d värsta..
Ta aldrig någon för givet för du vet aldrig när du kan förlora någon.....
Så lev livet på bästa sätt du kan :) Me alla nära o kära..

Kommentarer
Postat av: vicky

awwwwwwwwwww...tack så mycket! jag vet att du har rätt, fast jag frågar såna grejer ibland du vet....

en annan fråga...eller en uppgift till dig!

kan du skriva en gång till, och skriva ALLA saker och grejer som du gör och du blir glad av, eller de grejerna som gör att du känner dig ALIIIIIIVEEEEEE!

Jag är knäpp ibland. Men jag säger den här seriöst haha.

Gör en lista med de grejerna!



LOVE YOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUU (L)

Och tack igen :)

2010-08-26 @ 01:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0