-Nattis Värld- -

Update...

De senaste dagarna har varit lite mer händelserika av min sjuka vecka: )

I förrgår hade vi oss en dag på sjön, jag, pappa, helene, alexander, isabelle o williham :) D va jättekul. Vi fick 2 fiskar men vi slängde i de igen för de va för små:P D skulle nt bli mkt kött på de fiskarna till våran stora familj<3 D va jättemysigt iaf...På kvällen sen va d grillning som gällde

Igår kom min man o hälsa på. Vi hade d jättemysigt, hyrde film o åt glass.. Wiie <3

Idag har jag ba vaknat o typ gjort mej iordning, ska åka o jobba 19-00 o sen ska jag sova hos Jorge, d ska bli mysigt!!

HAHA jaah, hade kunnat berätta o skriva en massa saker egentligen men d blir mer kortfattat. Sen kan man ju nt berätta alla detaljer heller ;) Lite mystik e d väl inget fel på?



Lite fina sjöbilder :)

Me right now:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0