-Nattis Värld- -

Update om dagen

Idag va d en soft dag i skolan. Den rulla på fort :) hade en håltimma som jag spendera me Jorge. Vi åt på Via Veneto sen gick vi på stan lite
Fick köpt mej filmen Remember me, GILLAAA
Efter skolan så har jag vart me Jorge hela dagen. Vi har haft d jättetrevligt :) Han fixa en massa me min mobil. Va skulle jag göra utan min tekniska pojkvän
Kan ju säga att man blir rätt så besatt av spelen han lagt in :)

Här kmr lite bilder från de senaste dagarna :)

Nella vill nt va me på bild :D

Kommentarer
Postat av: Vicky

vad fina grejer och fina bilder!! :D

kolla shqiponje <3 haha...hälsa henne från mig, snälla...

saknar er!

2010-08-27 @ 15:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0