-Nattis Värld- -

Update

Tisdag; Åkte till göteborg ennaaaaaaa...
först träffade jag Jorge en liiiten kortis i vbg innan jag åkte, han va så söt :) Sen va d myskväll hemma hos Jennifer me henne, Inti, Emelie o Josip. :)

Onsdag; Utekväll i gbg :) Vi gick till ett ställe som hette Nefertiti, rätt nice endå. D va ba SÅ JÄVLA MKT Folk. Skit svårt att röra på sej o d va så jävla varmt. Men d va kul endå :) De spelade typ ba hiphop, d va kul för d påminnde mkt om när man va liten o skulla va cool hiphopare, så d va ba o dansa!
Kul att va på lite olika ställen!!

Torsdag: Vakna sent, va helt sega, va så trött för jag sovit så dåligt flera dagar i rad. Men åkte i alla fall in till stan, D blev Sushi me Inti o Emelie sen åkte jag hem.
D va planerat att jag skulle hem o sen te Jorge men hann nt. Men den lilla sötnosen han överraska mej genom att kma hit, anade nt alls att han körde hit under tiden vi pratade i tele, tillslut sa han, jag e utanför kom nu.. :) Jag ba iiih .. Blev jätteglad: ) Vi kollade på the last song hemma hos honom, han somnade snabbt men jag såg hela :)
Fredag: Nu sitter jag hemma efter lite jobb o fix, Hämtade jackorna te mej o Jorge så nu kan vi se snygga ut tsm. vrf jag säger så e för att de e typ likadana (A)

Nu sitter jag här o e nyduschad o mätt. Ska göra mej iordning o fixa grejer för ska sova hos Jorge idag me. D blir mysigt :)
Hoppas ni haft er en bra vecka hittills!
PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0