-Nattis Värld- -

Oh seriöst???

Jobbat 2 dar nu, nu e jag ledig i 2 dar wiieee...

Sov typ INGENTING inatt.. D va kallt o jag o jorge hade svårt att dela på täcke, han rörde sej konstant o typ knuffades en massa, pluss att han hade en jäävla hosta hela natten, Carlos låg o snarkade som en jävla bulldozer o sen på morgonen sitter Paco i hallen o borrar o hamrar o grejer.. Jag ba men snälla gud ... Hatar du mej

Men hhaha efter att jag ätit lite gick jag o la mej o sov lite till. Jag tänkte- D SKA GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!


Pratat o umgåtts lite me Carlos o Elena sen drog jag mej ner till stan, köpte nya undekrläder o 2 par örhängen :D Älskar att shoppa!!
Sen gick jag ner till jobbet, gött me promenix.

Nu sitter jag här... Ska ta mej en dusch o sen ba deega.. D har jag förtjänat, vrf jag vill dega efter att jag gjort d typ en vecka i sträck vet jag nt.

JAG FICK ETT JÄVLIGT TREVLIGT BESÖK I MITT RUM IDAG:



ASSÅ SERIÖÖÖÖST!! Trodde han att han va välkommen lr.. Jag ba IIIIIIIIIIIIIIIIHHH PAPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Du måste ta bort en spindel i mitt rum. Sprang ner o leta upp honom. Sen tänkte jag fan get a grip of yourself så gick jag upp o tog ett kort på den jäveln. JAg ljuger verkligen nt alla ggr jag skriver om besök av spindlar så här har ni ett bevis. Fick faktiskt en sån kommentar i bloggen en gång: Ofta du får så många spindlar i ditt rum o sånt där du vill bara ha nåt o skriva om..

HAHA Rastlösa människor d finns. Jag skriver la va fan jag vill i min blogg..
Men nåja. Pappa kom till slut o tog bort den. Han ba DEN? STOR? Nu fåru la fan ge dej. Men han skulle nt ens ha problem me en jävla fågelspindel. OOhh va jag önskar jag nt va rädd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0