-Nattis Värld- -

Oh God

Dagen slutade me sleep over hos Jorge :)

Pappa ringde o väckte mej typ 13:20 o fråga om jag ville bli hämtad. Jorge hade ju åkt te jobbet. Nu sitter jag hemma o ska fixa lite o sådär...

Har ett problem. Lr flera egentligen. D finns så många situationer jag nt vet hur jag ska hantera. Hur man än vrider o vänder på d så blir d ingen fördel för nån - förutom mej. O när jag tänker så så känner jag mej typ ego på nåt sätt. Att jag nt kan ändra på saker till min fördel för då förlorar andra på d. O va gör d mej till för person egentligen om allt bara ska bli som jag vill ?
För tillfället känns d som att ingenting går som jag vill att d ska. E trött på så mkt grejer nu o vill ba ställa mej o skrika rakt ut.

Om jag hade kunnat trolla på nåt sätt så hade jag kunnat förändra personers liv. O jag lovar er om jag hade kunnat trolla om just den saken. Den personen. Så hade världen påverkats till d bättre

Jag må vara en mkt kärleksfull person. Men när jag blir arg o hatisk försvinner kärleken likafort som ilskan vuxit upp inom mej.

D e sån jag e. Sen skiter jag fullständigt i va folk tkr om mej.... D e mina nära o käras åsikter som spelar roll. Sen skiter jag TOTALT i va andra människor tkr o tänker

Men jag lovar... Hade jag kunnat trolla... så hade DU försvunnit

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska kunna göra saker för andras skull, men ibland måste man tänka på sig själv.

2010-08-23 @ 23:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0