-Nattis Värld- -

My behaviour is explaining without words

Så trött.. Trött på skit..


Sitter hemma o ba degar.. Ska jobba imon men e i stan 2 tim innan jag börjar typ.. nt kul men va ska man göra. Så e d att bo utanför stan.

Vet nt riktigt  va jag ska skriva faktiskt.

Hade väl haft en massa o skriva egentligen men man kan nt ba skriva va som helst i en blogg endå. Om min blogg hade vart helt hemlig så visst. Men d e rätt meningslöst o ha en heeeelt okänd blogg?

Men va kan man skriva o va kan man nt skriva

Skit lätt o göra någon arg..

Så jag säger såhär. Mår nt så bra för tillfället.. Men mitt beteende o mitt humör förklarar d. Jag behöver nt säga nåt. My behaviour is explaining without words -

Love the way u lie

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0