-Nattis Värld- -

Första skoldagen avklarad

Skolan va väl ingen match. Ba 2 lektioner såå :) Religionen verkar bli ganska nice, samma me italienska...
D som va d bästa me d hela va att jag fick umgås me Jorge. Vi hade så mysigt idag. Ba låg o myste i sängen.. Låg i hans famn o lyssnade på hans hjärtslag. D e som en riktig vaggvisa för mej<3
Somnade , o d gjorde även han. Hehe

Nu e jag hemma iaf.. Orkar nt gå in på så jävla mkt detaljer..


Nåt som va jävligt jobbigt idag va... VICTORIA ESTRADAAAAA... D e meningen du ska gå me oss i år oxå!! Kändes skit konstigt att gå i korridorerna o veta att Vicky nt kmr kunna kma te matsalen lr sitta i cafét me oss :( Saknar dej som faan gumman. Trodde nt d skulle va så svårt att leva utan dej :(

En äkta vän genom vått o tort. Hoppas till Gud att du har d bra i Argentina gumman. <3 D e nt rolit att sakna dej<3....

Imon blir d till o börja skolan 10:50 me psykologi... Sen gympa, håltimma o engelska c. Ska bli skojjigt :P
Pussokram på er.
Btw. Trevligt me lite kommentarer den senaste tiden..

Kommentarer
Postat av: Vicky

awwwwwwwwwww vad söt du är!

såg inte den här förut!

SAKNAR DIIIIIIIIIIIIIIIIIG

och du vet hur mycket jag skulle vilja vara där och dela alla de roliga stunder med er!

Bästa klassen 08SPC! :D:D vill inte newbies i våran klass natalie! vill inte att någon ska ta min plats hahaha LOVE YOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUU

tack för det du skriver..

du ver hur mycket du betyder för mig!

<3

2010-08-25 @ 21:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0