-Nattis Värld- -

Waaaajjj :(

E på sjuuuukt pisshumör idag. Hatar verkligen o vara på dåligt humör, de ju aningen onödigt liksoom:P Men vet nt va jag kan göra för att d ska bli bättre.. Nothing helps :(

Igår slutade dagen annorlunda måste jag säga asså.. D blev jobb 10:30-16 Fan vi sålde sjuuukt mkt! Väldigt mkt folk som kände för o käka donken! D va fan ett tag folk till dörrarna :O... Ah eftersom jag jobba te 4 hann jag ju nt gå o simma.. Så gick först te Katrin o hämta grejer jag glömt där (som vanligt), sen gick jag hem te Jorge.. hade nt trf han på ett par dar så d va mysigt :)...

Nu ba ligger jag hemma o degar, har käkat, fixat lite tvätt o disk.. Ska försöka få gjort nåt pluggande men man kan ju nt säga att d lockar direkt :S...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e så söt:)

2010-04-12 @ 22:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0