-Nattis Värld- -

Update

Hade tänkt blogga igår men aah d blev nt av :D haha.

I fredags hade vi jättekul hemma hos Linnea! Verkligen! :D Här kmr lite bilder














Tyvärr kunde ju nt hela klassen samlas, lite svårt att få ihop 30 pers på samma gång. Men vi hade iaf jätteroligt hihi.. Mer bilder finns på facebook<3

Idag firade vi Alexanders födelsedag o Sebbes konfirmation, hela släkten va här(i stort sätt) o vi hade d jättemysigt :) Heléne hade fixat ihop jättegoda smörgås tårtor!! Wiiieee!!..

Nu ba sitter jag här (mitt i natten/tidig morgon) o ba möglar.. Har tänkt att försöka sova lite nu snart fan måste orka me att kma upp imon .. Tänkte dra o träna o sola lite sen trf Jorge en stund o efter d sova hos Emelie.
Har en jävla massa o visa henne på min data. Jag hitta en väldans massa gamla grejer som hon måååste se :D hahah.. aaaja.. Hoppas ni sover gott iaf:) PussoKram

Kommentarer
Postat av: sandra

haha lägg ut de där "gamla grejerna" här på bloggen, hade vart skit kul att se den:D:D

2010-04-25 @ 22:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0