-Nattis Värld- -

Halloooj

Igår åkte jag o gymma o sola sen sov jag hos Jorge:) Idag va d ba liite skola sen efter d har jag vart me Emelie o co..
Vrf jag skriver liite skola e för att: Jag försov mej o missa spanskan o kom till svenskan, där fick vi reda på att alla resterande lektioner va inställda HAHA :P ..

Nu e jag hemma o nöjd me va jag gjort idag.. E nästan klar me ett tal i engelskan som jag ska ha om 2-3 veckor, läst igenom grejer te d nationella på torsdag o sen börjat läsa i en bok i engelskan oxå :D wiiee.. duktig jag e vaa:D..

Imon blir d skola te 11:20.. sen börjar jag jobba 17-23 :D.. Tror jag KANSKE tar ett pass på gymmet men vet nt om jag orkar släpa me mej så mkt grejer.. blir ju både jobbarkläder OCH träningsgrejer.. usch:P haha..



Naee.. hur dagen blir imon återstår väl o se:) HAHA.. ha d bra mina sötingar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0