-Nattis Värld- -

Dagens låtar



Har typ vart lite mariah carey besatt idag HÖHÖ:P..

Fan va många ggr man typ önskat man kunde va hon för en dag... Asså jag typ hatar mitt hår för tillfället. Vill verkligen ha d längre! O i It´s like that videon så har hon aaas långt hår.. de ju självklart extensions men fan va svartsjuk jag blir :D:D VILL HA D SÅÅ



Häär på den tiden hade man endå ganska långt hår :P.. de typ snart 3 år sen. .vill d ska bli så igen! Måste fan köpa sånna tabletter igen som gör att håret växer snabbar.. Den enda nackdelen me d e att ALLT hår på kroppen växer snabbare HAHA..
Neeh nu tror jag att jag kanske ska ta mej en snabbdusch lr nåt.. Slipper jag gå upp tidigare för duscha. Ska ju endå ha gympa på morgonen HAHA.. Men jaah neeh nu ska jag sluta babbla.. Godnatt folket!! Sleep tiight<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0