-Nattis Värld- -

Blogg rekonstruktion

Okeeeejjj

Jag tröttnade grovt på att ha bloggen på sidan o all den jävla reklamen så har lagt tbx bloggen som den va innan... jag har ändrat lite på bredd o sånt för d ska se bättre ut.. Jag har däremot ingen header som e lika bred HAHA.. Om Jorge ba kan hjälpa mej me ett bildprogram så kan jag fixa d .. haha ..bloggen får se lite  smått missbildad ut ett tag daaa:)

Jag ska kanske försöka se om man kan ändra lite me färg o så.. Ba de nt ser helt förjävligt ut hahah:P..


Min syster hade gjort en inbakad fläta igår då jag hade typ fuktigt hår.. Jag hade den hela dagen o sov me den.. när jag tog ut den så fick mitt hår då detta resultat :P HAHA Hett jag vet..

Idag ska jag åka in te stan o trf Emelie så ska vi träna.. Ska även sola lite.. :) Väldigt realistiskt att man e solbränd när d bara e vårsol ute IBLAND hahah men jaja :D Alltid kul o få lite färg...
Va som händer mer än d idag vet jag nt :D Men jag bloggar väääl ;) Pussokram på er sötisar.. Hoppas ni får en bra torsdag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0