-Nattis Värld- -

Vet ej va jag ska ha för rubrik haha!

Aja:P men iaf..

Jag har väl nt direkt gått in på va jag köpt de här 2 senaste dagarna:P När jag va i gbg köpte jag ett par jeans leggins, ett linne o en tröja:D.. sen på gekås köpte jag de gamla vanliga grejerna typ shampoo o sånt.. sen köpte jag en ny väska eftersom mina raseriutbrott gjort sönder den andra:P jag köpte även en datorväska o en mus te datan :D.. hihi..

Igår va d nog fan den segaste dagen som nånsin funnits:P.. Jag fick ju vänta hur längesomhelst på min buss tbx te stan från Ullared o sen när jag vart hemma hos Jorge o de en stund så gick jag för att promenera ner till jobbet.. jag hann nt kma långt för på andra sidan vägen trf jag en vän te familjen som gav mej skjuts ner:P hahah.. så då va jag typ en o en halvtimme innan jag börja på jobbet, så ba softa:P. Tiden gick ännu saktare när jag väl jobbade för vi hade typ nt ett skit o göra hahaha men slutade iaf till slut strax efter 23 sen va d dags o ta nattbussen hem.. jag kunde nt sova senare så låg o kolla på gamla harry potter grejer hahahah :D

Jajaaaa .. hur min dag blir idag uppdaterar jag mer om senare:P


//Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0