-Nattis Värld- -

Soooft

AAhhh dagarna går förbi :) kan nt fatta att snart e d redan onsdag.. tiden går så jävla fort:) .. .idag har d nt hänt så himla mkt.. ba softa o sånt:P vakna ju fan vid 2 hah av att Jarmo släppte in Miro i mitt rum :P då blev d livat hahah :D tog en runda me Miro innan oxå :)

fan jag har levt i mer än 18 år o mkt saker har jag gått igenom..endå finns d situationer då man frågar sej själv asåå shiit vikka fucked up människor d finns i världen asååå :S:S:S:S jag kan ffr nt fatta att saker o ting chockar mej ffr efter all skit man hört.. men ooj så fel man kan ha .. vissa människor asåå shiiiit....

ajaaaaaaa palla tänka på skiiit... ska snart sova faan orka va vaken mer..

//natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0