-Nattis Värld- -

mysig dag hittills :)

Dagen börja med att jag såg ett sms från min älskling där d stod at jag skulle kolla msn :D han hade skrivit så söta saker.. vi börja smsa o han va såå gulliiig:D saknar honom :(..

Sen så duscha jag o gjorde mej iordning o käka frukost o sådär :D o såg d nya avsnittet av one tree hill :D d e så jäääävlaaa braa!!!;D Jag o Jarmo tog ut Miro på en runda o sen så lagade jag mat:D d blev kyckling me wook grönsaker o ris :D d blev riktigt gott .. d va nog d godaste jag någonsin lagat tror jag:D hahah



Jag vet nt riktigt va jag ska göra senare idag men funderar på o gå te affären o köpa nåt gott så kanske vi kan ha lite film mys kväll :D:D yeeeiii :D:D:D

Jag får se va d blir :)

http://movies.msn.com/movies/movie-trailers/?g=75551087-2d10-4582-ac35-a58f9c8e7225&icid=MOVIES1&GT1=MOVIES1

måste lägga till den här länken här finns en massa klipp te new moon:) trailers typ o spoilers:D check it out!!:D



//Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0