-Nattis Värld- -

Hihi:)

Jaaah d har vart lite dött på bloggen nu men nu kmr d nåt iaf:P hehe

Aaah skoolan igåår uuusch...först spanskan me prooov... så jävla jobbigt men Xiomara gick till slut ut från lektionen o jag kunde smsa te henne :P hahhaa (A) im eviil..men d gick la ok:P sen uppspelning i aulan me vår drama grej på svenskan:P hamlet hade våran grupp, lr ah första delen då:P Sandra va sjuk så jag fick en massa nya repliker men d verkar som d gick ganska bra ;P hihi:P..
Jag va så jävla trött i skolan efter natten hos Emelie eftersom vi nt sov ett dugg:P så höll på o decka på geografin o matten hahah :D o asååå.. jag hade ett till litet test idag på matten o fan jag e kööörd:P jag kmr få ig i matte.. om nt streck.. jag borde söka hjälp lr nåt.. trots allt så går jag i IG gruppen hahahha ;P

Efter skolan va jag helt död:P gick på stan me Emelie o Victoria en stund sen va d dags o handla till Darwiche familjen hahah o fan va jobbigt d va:P ville dö... d va nt min dag igår asåå:P ahahha:D ville ba sova..när jag kom hem la jag mej ba på sängen o somna direkt:P hahaha.. så d va riktigt skönt o sova:Phaha..

Idag va d soft dag me ba 2 lektioner:P.. sluta 11:20 så käka i skolan me tjejerna sen drog jag hem till min älskliiing.. så mysigt:D vi käka kycklingrulle o drack coola:D nu har vi kollat film o så softar vi ba:P d blir en heldag me Jorge idag så man kan ju säga att DEN HÄR DAGEN e min daG:D:D så ska d va hahha :D:D:D:D:D

//Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0