-Nattis Värld- -

Hemma igen :)

Nu har jag varit hemma i snart 2 tim :) känns skönt o va hemma men endå tråkigt:(.. Saknar dom redan..
Fy fan jag va heelt dööd på tågen.. Jag snarkade säkert så d hördes i hela vagnen hahahaha :D Jag trodde jag skulle missa mitt byte för tåget jag var på kom till Herrljunga station 11:16 o då skulle jag ta de andra tåget.. men tåget till Varberg väntade på oss som skulle åka med:) så d va bra:D fan d hade vart riktigt jobbigt att behöva sitta där i flera tim o vänta på nästa tåg:P

Men nu e jag hemma iaf.. får se va d blir me dagen..vill verkligen åka till Jorge även om han har astänging o allt d där..saknar honom sjukt mkt :( me doont likeey..

Här e nåra bilder som jag tog imorse vid 5-6 på morgonen hemma hos Mamma innan jag åkte :)



Nåra bilder på mej o Miro:) min söta lilla bebiiiis :D hahah skönaste skylten på grinden :D

Nee jag uppdaterar nog mer sen om hur dagen blir :)

Puuuusss oo kraaam

//Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0