-Nattis Värld- -

Heeemmaa

Jaa då va man hemma från jobbet o såå :) eller aah kom hem för ett tag sen men har duschat o ätit o såå :D:D.. Fan va d känns som om jag verkligen va på topp på jobbet idag:P asmkt o göra men jag körde på som fan... d känns riktigt bra:D.. först stod jag i pompan o d gick bra trots att vi va en fritös mindre:P sen fick jag hoppa in i köket o hjälpa till då o då o även lite i kassan:D mkt blev gjort på de korta timmarna:)
så nu ba sitter jag o softar... vet nt om jag ska åka in till stan igen lr nt.. :P..måste plugga på spanska provet som e på måndag o måste ju va hemma me.. de ba klagar på att man aldirg e hemma:P men valde jag att flytta till veddige?? Naaaeee som jag minns d så börja jag lipa när jag fick reda på d hhahah :D

Vill träffa Victoria idag me men vet nt om jag kan :(.. fan de så jobbigt när man bor utanfööör :(...Vill sova hos min baby me men tror att idag blir d ba soft hemmakväll:P.. kanske kan sova där imon? hihiiiii (AA)


//Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0