-Nattis Värld- -

Göteborg,Hammarkullen,Angered:P

Hahah :D bra rubrik däär:P

Jaah dagen börja tidigt me resa te Götebooorg ännaa då vaa:Phahah.. o självklart så krånglar tåget :P hahah .. vi kom fram lite senare än planerat:P.. Men iallafall så tog vi vagnen te Hammarkullen för o hälsa på jennifer:D Jättefin lägenhet hade hon:) den va jättemysig:D. Sen drog vi te Angered centrum o handla o kolla runt lite:D o jag sväääääääärrr fan när man e i den här delen av Gbg så jag lovar hahha man e utomlands:D fan jag kolla efter blondiner o jag såg 1 o människan va fan fejkblond:P hahah...
Sen drog vi tbx te Hammaren o fixa lite där:P hehe, sen te centrum i gbg o fick köpt lite grejer:) sen hem igen:P nu e jag i veddige o ska dra mej te nattbussen o in te stan o sova hos min baby sen upp tidigt för jag ska te gekås o shoppa lite där me hahah :D
Fan asså när lönen kmr e den borta fortare än kvickt:P hahaha ooooppsss(A)

jaja..hör av mej mer seeen (A)
//Nattiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0