-Nattis Värld- -

Funderar

Asåå seriöst jag har så mkt fina människor i mitt liv o jag e så jävla tacksam.. Tack GUD för min familj o mina vänner o Jorge såklart<3. Sitter o tänker på så många situationer o tillfällen jag vet jag ALDRIG hade klarat av utan er! Ni har räddat mitt liv så många ggr att d känns som om jag nt e tillräcklig för o visa så mkt ni betyder.. så mkt ni gör för mej varje dag..
Jag önskar jag kunde ha några ord för min kärlek till er alla men jag har inga.. d känns nt som d jag känner kan beskrivas

Många ggr har jag gjort misstag i mitt liv som jag lärt mej väldigt mkt av.. men d e så otroligt många ggr under den tid jag gjort misstagen som jag bara velat försvinna.. men alltid har ni funnits där

Förlåt för de ggr jag bett mej dumt åt.. men alla gör misstag jag menar alla e vi ju människor o ingen e perfekt:) Hoppas nt jag under mitt liv gjort er allt för besvikna ibland men jag lovar jag gör mitt bästa för o visa min omtanke o uppskattning för er...

Love u all...

Jag tänker nt skriva namn .. som sagt ingen nämnd ingen glömd <3

//Natti


Kommentarer
Postat av: Nells

Ärligt talat så kan jag inte komma på en ända gång du bett dig dumt åt :) tycker du visar din kärlek jävligt bra:$ för mig iaf, ingen har ställt upp så mycke som du på så kort tid!

ääälskar dig!

2009-10-15 @ 23:10:17
Postat av: Natti

Gumman de ggr jag mest betett mej dumt åt e nog innan jag lärde känna dej..du vet när man växer upp o gör dumma saker.. men alltid kmr tillfällen man gör dumma saker .. man får ba försöka rätta till felen..

Älskar dej me gumman.. o dina ord värmer jättemkt

2009-10-15 @ 23:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0