-Nattis Värld- -

Efter mycket god tårta

Så känner man sig ganska såå feeet:P.. haha ..d blev tårta bullar o muffins o lääsk ooo ... :D massa gooottt:D:D:D:D
mormor o morfar va här o farmor o farfar.. d va mysigt:).. sitta o prata o umgås o såå.. Heléne gjorde 2 jättegoooda tårtor.. gräddtårta med hemodlade jordgubbar:D MMMMMMMM:D:D:D...


Idag blir d till o sova hemma.. men d hade vart mysigt o sova hos Jorge igen:) jag sover så ofattbart mkt bättre me jorge än när jag sover sj:P.. hihi:$
Jag hatar o sova hemma när d e sovmorgon dagen efter för d blir aldrig sovmorgon för mej eftersom jag måste ta buss o grejer.. imon börjar skolan me italienskan kl 09:50... men jag måste upp vid 7.. ta buss vid 8 o e där 08:50... o va ska man göra i skolan en timme innan man börjar??... BÅÅÅRIIING.... o man pallar aldrig att sitta o plugga... så va har jag för alternativ egentligen?? :(
Dagen för mej e ganska soft endåå.. för efter italienskan e d 2 tim hål o sen engelska te kl 14.. o där ska vi ba kolla film sååå..soooft dag.. men orka va i skolan 1 tim innan man börjar o sen ha 2 tim hål.. d blir liksom sammanlagt 3 tim man nt gör ett skiiiiiiiiiiit;P

Nu hoppas jag fan jag kan få min RIKTIGA mobil tbx från lagningen imon.. jag blir fan galen snart.. snart 4 veckor utan musik o chans att ta kort o liksom kunna skriva sms bra utan att den segar som fan o kunna ställa larm ifall jag vill ha d.. o en ringsingnal som e som musik o nt låter PIIPPIIPIIPOOPOIIIPPIOPIPPIIIIIIIIIIIII

haha :D

Jorge o jag<3

//Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0