-Nattis Värld- -

Skön simning idag:)

Idag va d bara o vakna o sedan göra mej iordning för att åka in te stan o simma på nautilus.. När jag va på stationen ringde Inti mej:
-Hallå?
-Heej, vart e du?
-Ehm, e på stationen hurså?
-Ahaa vaa.. Vänd dej om då!


Så stod Inti där haha :D han åkte me samma tåg som jag fast han från Kinna o jag från Veddige:) hihi.. Så vi gick tsm te håsten.. sen så drog vi te simhallen tsm oxå :D:D Kul me sällskap hihi..:)

Efter att vi simmat lite o hoppat från kanten o de där jävla pallarna lr va d ska va...trampet??? :S .. aja.. så lekte vi me en boll som vi kasta fram o tbx te varandra haha o fan Inti såg ut som en graciös svan när han fånga bollen medan jag såg ut som den fula ankungen på djupt vatten :S hahahahhaha :P

Nåt som irritera mej FETT MKT va att d skulle stänga kl 6 o jag va inne o duschade kvart i 6.. Redan då hade de börjat städa o sånt o d va fan en MAN som gick där o städa :S:S:S:S va faaan!!!??? tur jag hade bikini på mej men man tkr ju han borde gått ut ..men han fortsatte..Jag gick för o byta om o sånt o han fortsatte ba me sitt jävla städande!!! VA FAN KAN DE NT VÄNTA TE DE SISTA E KLARA!!!! :@ Ska klaga fan.. D fick mej fan o må dåligt asåå!! NT nog me att mammorna tar in sina små söner som faktiskt kan va tillräckligt stora för att va i herrarnas omklädningsrum......Så ska de anställda städa o grejer.. De kan la förhelvete ta in en kvinna där då o en man på herrarnas:S fattar nt hur dom tänker :S:S:S:S:S:S Inti berätta för mej att d va en kvinna på killarnas:S:S:S:S:S:@:@:@ Pisst off blir man asåå!!!
Eller vad tkr ni????

Aja nu får jag sluta me mitt bloggande... D e nt så värst lång tid kvar te jag ska ta tåget hem....

Skriver nog nåt mer sen:)
PussoKram
//Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0