-Nattis Värld- -

Seriöööst? Kan man bli mer irriterad?:P

Haha asåå seriööst.. Internet hemma funkar nt alls..man kan högst va inne i 5 min sen börjar d leva sitt eget liv:P Jag hatar Telia asåå de som säger att de e bra snackar ba skit haha :D de e alltid hur kassa som helst!!!! :@GAAHH så stöööraandeeeeeeeeeee!!!!!

Ajaaa.. gårdagen sluta me att jag va me Jorge ett tag sen me fina Elena sen va d ba dags o åka hem:P Nu sitter jag i skolan o ska snart börja me matten..slutar 11:20 idag sen börjar jobbet 17:30... så ska trf Emelie o familjen myysss..aj miis deeem:P

Jag va riktigt nära att missa gå av vid skolan idag för d e så skönt o sova haha:P Jag måste skärpa mej o försöka sova riktigt på nätterna..seriöst undrar hur mkt jag snarkar o grejer på bussen haha skämmiiiit:P hahah :D

aja ska dra mej nu men skriver kanske nåt intressant senare:P hahah

//Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0