-Nattis Värld- -

På håltimma med Victora;)<3

Sitter o har håltimma o kan va me min kära Victoria.. Hon har hjälpt mej att äntligen bli klar me min spanska inlämning;) Skit bra o ha min lilla lärare här hahah :D:D

Så nu ba väntar jag på att klockan ska bli 14:20 då spanskan börjar sen slutar jag 15:40.. Nåt som blir jävligt jobbigt e att jag börjar jobba kl 16 så har 20 min på mej att ta mej ner te jobbet.. uusch... snacka om stress!!!!:P haha aja men d får la gå.. Kanske kan gå lite tidigare från lektionen?? uusch fan hatar när d blir såhär stressigt.. Jag får nog ge dom mitt schema på jobbet så detta nt händer igen..

Aja:) Skriver kanske mer sen:)
Ska sova hos Jorge inatt iaf..d blir riktigt mysigt:D har saknat honom jättemkt:(..

Hörs sen;)
PussoKram


//Natti:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0