-Nattis Värld- -

Lördag

Tillslut så vaknade jag vid 1:P Jorge va på mej hela tiden o ville jag skulle vakna men neeeeeh daa:D jag ville sova haha.. Vi åkte ner me buss till stan vid 2-tiden för att hämta "planschen" meeeen så stänger de ju vid 2 självklaaaart!! :@ så jävla typiskt.....
Vi båda va hungriga så vi gick till Via Veneto o vi käka en så himla god pizza...

D va kyckling istället för kebab på o så me pommes o mild sås :D:D OOO D VA SÅ GOTT:D:D
Efter pizzan tog jag mej ner till jobbet för ännu ett stängningspass.. D blev nt lika lyckat den här dagen men aja:P jag jobbade 16:30-01:40... d skulle va 00:45..Under min andra rast valde jag att käka 2 påsar minimorötter istället för en hamburgare. D kändes som om d blivit lite för mkt fet mat:P haha..Sen va d ju Cola me men d kan man ju nt välja bort:D

Hade tänkt upp lite bilder om vad som hände igår men mitt internet e hur konstigt som helst. D har tatt mej hur lång tid som helst o bara skriva detta inlägget! Tur att man kan kopiera o klistra in för annars hade jag fått skriva om ca 10 ggr.. :/ Aja mer om dagen idag kmr sen.. :)

//Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0